dimecres, 19 de febrer del 2014

Andalucía Orienteering Meeting... la segona

Arribada mitja
Continuem amb l'intensiu de curses d'orientació... aquesta vegada a Punta Umbría (Huelva), on s'hi va disputar l'Andalucía Orienteering Meeting, una altra de les típiques curses de qualitat de principis de temporada, farcides d'orientadors europeus de gran nivell i que baixen cap al sud buscant un bon clima i curses de qualitat per entrenar.


El dissabte vam disputar la cursa de mitja distància, 7km lineals amb 29 balises. Es tractava d'un mapa molt tècnic a nivell de relleu, ja que aquest era pràcticament inapreciable i fer uns bons rumbs era la clau.
Tot i la llargada i dificultat del traçat, va esdevenir una cursa molt ràpida, en què cada error es pagava molt car.
A nivell de cursa no em va anar massa bé, un bon ritme de córrer però massa errors. El fet que l'equidistància només fos de 2,5m m'era una dificultat afegida i em va costar bastant interpretar el relleu, sobretot a les zones més boscoses.
Al final 51' però perdent massa temps, potser uns 10' que van ser vitals.



    
Cursa mitja
El mateix dissabte a la tarda es va disputar la cursa d'sprint: 2,7km pel casc urbà de Punta Umbría. La cursa en si no tenia massa secret, córrer molt i no cagar-la. Aquest últim punt és el que no vaig poder complir. Dos errors massa grans (potser 2' en cada un) ja em van fer perdre tota possibilitat d'un bon resultat.
Cursa Sprint
El diumenge tocava la llarga distància: 35 balises i 14km lineals.
La cursa, com el dia abans, va esdevenir rapidíssima i era clau fer uns bons rumbs. Vaig aconseguir portar un molt bon ritme de cursa però vaig fallar molt en els rumbs i els minuts anaven caient. 
Al final 1h29' i potser 15' perduts... però bé, content perquè vaig millorant però encara falta.
Cursa llarga

Podeu veure els resultats aquí.
Ara ja a preparar el POM que es disputarà d'aquí a 15 dies a Portugal, amb un únic objectiu: continuar aprenent i millorant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada