dimarts, 29 d’octubre del 2013

O'Pyrenne a Sabiñanigo

Fa quinze dies vam anar als dos dies d'orientació a Sabiñánigo. Falta poc per Costa Rica i m'he de posar molt les piles orientant, o sigui que estem apretant la màquina en aquest sentit.
La cursa de diumenge, la de dissabte no cal, jeje
El dissabte la cursa era de mitja distància i diguem que va ser un desastre. Tota la cursa anava progressant més o menys bé, amb els meus errors habituals i fallant en alguns rumbs. Ara, a la que vaig arribar a la balisa 14 tot va canviar, i és que estava a la 14 i vaig sortir cap a la següent com si me n'anés de la 15 a la 16, o el que és el mateix, vaig marcar un rumb des de la 14 cap a un lloc on no hi havia res, ja que em pensava que estava a la 15. Total, que a part de deixar-me de marcar la 15, vaig perdre un munt de temps (lògic) intentant trobar-me. A partir d'aquí ja va continuar sent tot un desastre. Però bé, què hi farem, això és l'orientació.

El diumenge hi havia la cursa de llarga distància. Vaig sortir una mica més conservador que el dia anterior i més o menys vaig anar-ho trobant tot, algun error en l'elecció de ruta i alguna petita confusió (també per fer rumbs erronis) que em van fer perdre alguns minuts.
a la balisa 19 és on vaig perdre més temps, ja que a part de decidir una molt mala ruta, em vaig confondre de torrent i encara hi vaig perdre més.

Al final encara vaig poder salvar una 3a posició però molt lluny del Benet que ho va fer molt bé, a veure si a la propera puc estar més a prop.
Continuarem entrenant per veure si podem millorar una mica més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada