dilluns, 25 de març del 2013

Btt-O a Cangas de Onís, la primera de l'any

Com ja us vaig informar, la setmana passada vaig estar per Astúries a la primera cursa de Lliga Espanyola de Btt-O a Astúries.
A més, la prova formava part del Campionat Ibèric, pel què també hi havia el bo i millor de Portugal.
Mapa mitja distància (davant)
El divendres a la nit vam arribar a Cangas amb la majoria de corredors catalans, vam instal·lar-nos al terra dur i hi vam muntar el nostre mini campament per passar-hi el cap de setmana de la manera més confortable possible, tot i la pluja que ens acompanyaria tots els dies i el fred que feia al terra dur.
El dissabte al matí vam anar a fer el "model event" per fer una primera presa de contacte amb el mapa i el terreny. I sort que ho vam fer, ja que els puntejats molt petits, tot i ser camins bastant amples i evidents, feia referència a camins que quedaven molt enfangats i que això els feia poc ciclables.
Mapa mitja-sprint (darrera)
A la tarda teníem la cursa de mitja distància. Inicialment havia de ser el Campionat d'Espanya Sprint però per normes del Campionat Ibèric es va obligar a l'organització a fer una cursa de mitja.
Això va esdevenir en què l'organització hagués d'ampliar el mapa per la zona dels voltants d'on volien fer l'sprint i els sortís un mapa bastant físic però poc exigent a nivell d'orientació. Després de sis balises per aquest "improvitzat" mapa, donaves la volta al mapa que portàvem i entraves a la zona de l'sprint, bastant més divertida per acabar de fer nou balises més.
En general la cursa em va anar bastant bé, només un greu error en què enlloc d'anar a la balisa 3 de l'sprint vaig anar a la 4 (obligant-me a anar cap a la 3 i tornar a la 4) em feia perdre 2,5'.
Mapa Llarga distància
Al final 5è a la general, a 5' del primer i 3r dels que puntuem per Lliga Espanyola  a 1' del primer.
La cursa de diumenge era la de llarga distància. Com en el dia anterior també era una cursa bastant física però la zona i els traçats la feien molt interessant per orientar.
En aquesta cursa no puc dir que fes cap error important però tot un seguit de petits errors em feien perdre bastant temps, per la qual cosa no estic massa content de la cursa que vaig realitzar.
El podi
Com el dissabte, vaig quedar 5è a la general a 12' del primer (però és que el Davide Machado és una bèstia) i 3r dels de Lliga Espanyola a 6' del primer, el Miguel Ángel Ramo.
A la classificació final (global dels dos dies) 4t a la general i 2n de Lliga Espanyola. 
El resultat i les sensacions no van ser els més desitjats per mi, però crec que estic en el bon camí per aconseguir-ho. A veure a la propera cursa a Osca el 6 i 7 d'abril.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada